متینمتین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

متين طلايي

I love you

1391/9/12 22:26
نویسنده : مامان و بابا
110 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان خسته خسته از کلاس اومد خونه. اما متین جان سرحال سرحال. پس من بایستی که باهاش بازی میکردم، اما حال نداشتم. خلاصه در حالیکه دراز کشیده بودم شعرهای انگلیسی که شما گوش میدادی رو زمزمه میکردم (TWINKLE , BABA BLACK SHEEP). یهو متوجه شدم که سر شما رو سینه من گذاشته و هی صورتتو میاری نزدیک صورت من  و منتظر هستی که من ببوسمتون. خدایا چی شده. نگو من دارم میگم I love you,  I love you

درحالیکه تو هیچکدام از شعرها این جمله نبوده و شما که خوشت اومده بود هی میخواستی که من ببوسمت. آخه این جمله رو از خرگوش پشمالوتون شنیده بودی و من اونو میاوردم نزدیک صورتتون که ببوستون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
13 آذر 91 20:34
فدای متین بشم که اینقدر باهوشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متين طلايي می باشد